dinsdag 25 oktober 2011

Holland - Micha Kat populær jødisk journalist: afliv gaskammerløgnen først - derefter resten

Dutch Translation can be found at Noordland Forum

Det forlyder at Micha Kat er flygtet fra Holland, og har bosat sig i Laos




Micha Kat - Født 1963
Micha Kat: Vores samfund er i gang med at crashe fordi fundamenterne viser sig at være totalt rådne. Ét af disse rådne fundamenter er historien om 'Holocaust'. Hvis vi vil sætte angrebet ind mod systemet som helhed, kan vi gøre dette bedst og mest effektivt, ved at rette os mod det fundament som anses for det mest 'hellige' og det mest 'ukrænkelige': Holocaust. Kilde

Micha Kat og Holocaust-Hoaxen (af Micha Kat)

Den beskidte holocaustløgn skal afsløres for også at gøre en ende på andre løgne; 9/11, den fredsskabende Europæiske Union, de livstruende 'pandemier', 'redningen' af Grækenland 'til jeres bedste', tilliden til magthavernes og mainstream medierne troværdighed.


Min far havde en jødisk mor, og min mor en jødisk far. En dødelig cocktail: selv om jeg 'officielt' [Ifølge Halachaen / jødisk lov] ikke er Jøde, fokuserede hele min opvækst og opdragelse på vores jødiske identitet, og især på Israel, hvor min mor har boet i mange år, og hvor meget af hendes familie stadigvæk bor.

Geschmeist

Min far -Jøden- var helt igennem passiv i 'jødiske sager': hans familie skulle være blevet sådan traumatiseret under krigen, at de er blevet fuldstændigt 'geschmeist', et jiddisk udtryk for Jøder som efter krigen har afsværget alle bånd til Jødedommen, og i mange tilfælde - hos min fars familie var dette ikke tilfældet, endda benægtede at være jødisk.

Min farmor var en Lorje, efterkommer af en famøs jødisk slægt fra Amsterdam som drev kontorboghandler; firmaet blev tabt under krigen fordi Nazisterne 'havde røvet det', ved at indsætte en ‘Verwalter’.






The Wandering Who? Gilad Atzmon
Micha Kat er ikke den eneste med jødisk baggrund der er begyndt at være særdeles kritisk over alt det som foregår i Jødedommens navn. Den Israelskfødte Jøde Gilad Atzmons seneste forsøg på at finde kernen af det jødiske problem, har resulteret i en bemærkelsesværdig bog. Kan stærkt anbefales. Amazon
Min mor -den Goyske- [ikke-Jøden] identificerede sig totalt med Israel og taler/talte (mine forældre er stadigvæk i live) Evrit [Hebraisk]. Hun var en Manassen, efterkommer af én af landets mest fornemme jødiske familier, opkaldt efter én af de tolv jødiske stammer fra Det Gamle Testamente.

Hendes fars familie bestod af tekstilhandlere, og ejede landets vigtigste knappefabrik for modetøj i Nijkerk. Selvom begge mine forældre således stadigvæk er i live, har jeg i allerede mere end ti år ikke den mindste kontakt med dem mere. Fra den dag jeg blev født har de ikke accepteret mig, aldrig har de ville læse en artikel eller en bog som jeg har skrevet, og aldrig har de villet reagere på noget jeg har skrevet eller sagt. Jeg var altid 'kontrær'.

Jeg stillede spørgsmål som de ikke gad at høre, eller hvorpå de ikke havde noget svar, og derfor blev alt som jeg sagde, skrev samt alt hvad jeg gjorde, øjeblikkeligt 'smittet' indenfor familien, som det nu er 'smittet' indenfor den journalistiske 'familie'. Hvorfor må der aldrig siges noget negativt om Israel?

Er alting så perfekt der? Hvorfor behandler I Jøder altid med så meget mere respekt end ikke-Jøder? Hvordan hænger dette sammen. Er i selv racister? Hvorfor reagerer mor så hysterisk hvis jeg tager et palæstinensisk sjal på? Har hun noget at maskere eller skjule? Det blev værre og værre.

Ordet 'Jøde' kunne dårligt nok udtales mere ved vores spisebord. Dog var det ikke sådan at jeg var blevet pro-Palæstinensisk eller sådan noget. Jeg ville bare have svar på mange spørgsmål. Navnlig spørgsmål om Anden Verdenskrig. Men disse svar fik jeg ikke. Endnu stærkere; jeg blev år efter år holdt for nar og spist af med løgn.

Selv tror jeg at det er der kernen til mit journalistiske drive og min kompromisløse søgen efter fakta og sandheden: det som jeg aldrig har fået af mine forældre -fakta-, vil jeg blive ved med at forfølge med dødsforagt resten af mit liv, og jeg vil finde dem.


Gaskammer - Bombeskjul - Auschwitz I
Dette skulle være 'gaskammeret' i Auschwitz hvor fire millioner Jøder angiveligt skulle være 'gasset' 2). I videodokumentaren lavet af David Cole demonstreres det at dette er en hoax, et konstrueret bedrag. Det drejer sig om et bombesikkert rum hvor man skjulte sig under de allieredes luftangreb.

Der blev fortalt alt muligt om krigen, men dette skete i form af statements. Der boede én der var gået under jorden i vores hus; tante Sally. Opa Manassen døde af lungekræft under krigen. Bedstefar Kat blev sat på transport til koncentrationslejren Amersfoort og gik til fods hele vejen tilbage til Amsterdam efter befrielsen.

Bedstemor Lorjes bror, onkel Ernie blev ført til en koncentrationslejr og gasset! Papa Kat var som lille jødisk dreng skjult hos katolikker i Overijssel [østlig provins] og gik for at være et 'katolsk barn'. Utrolige historier alle sammen. Men der var noget der ikke stemte. Der var noget der slet ikke stemte. [I Holland er alle bedsteforældre Oma og Opa, faster, moster, farbror og morbror er tanter og onkler desuden benyttes begreberne også ofte hvor der ikke er tale om kødelige familierelationer.]

Som barn kunne jeg ikke præcist sætte fingeren på det, men det kan jeg nu som erfaren journalist godt: enhver mangel på detaljer, på emotion, på real history, skabte hos mig allerede som barn for stor skepsis. Hvorfor måtte vi aldrig se den bondegård hvor min far skulle have boet siden begyndelsen af 1944?

Hvad var der sket med 'tante Sally'? Hvorfor skulle Bedstefar Kat som ikke-jøde lige pludseligt til Amersfoort lige inden befrielsen?

I hvilken lejr er onkel Ernie blevet gasset?


Det oftest publicerede 'Auschwitz-foto' [stammer fra Buchenwald - Balder]


serbisk 'koncentrationslejr'
Forstå mig ret: jeg siger ikke at alle disse historier er 100% løgn, men at der var 'noget som ikke stemte'. Strange. Hvis allerede den slags ting er omgærdet med så megen mystik, hvordan forholder det sig så ikke med den store historie, Holocaust, den 'på industriel vis organiserede udryddelse' af den europæiske Jødedom?

Det oftest publicerede 'Auschwitz-foto'. Bevis for Holocaust og gaskamre? Tænk på det sammenlignelige foto af den 'serbiske koncentrationslejr' Omarska som blev spredt af NATOs propagandamaskine og om hvilket det er bevist at det er en propagandahoax: [--> til højre]

Som barn læste jeg alt om krigen. De fem små bind lavet af Lou de Jong i anledning af en tv-serie dengang, kunne jeg bogstaveligt talt udenad. Bøgerne i mine forældres bibliotek indeholdt tal fra standardværker. Men også der var der noget galt. Noget stemte ikke. Det havde jeg allerede gennemskuet som barn. Det handlede om gaskammerne.

Lige som med mine forældres historier om krigen var det samme i spil her: dokumentationens karakter var simpelthen ikke overbevisende, og på nogle punkter lod der til at være tale om bevidst hoaxing -det enorme bjerg af briller, af sko, af dåser med 'Zyklon B' og alle de billeder af dem, blev eftertrykkeligt præsenteret som bevis for eksistensen af gaskamrene! [ment er gaskamre til udryddelse af mennesker. - Balder]

Hvor mange gaskamre var der?

Men endnu mere alarmerende, som barn fandt jeg at der aldrig blev givet klarhed over hvor mange gaskamre der skulle havde været. Jeg kendte selvfølgelig alle navnene af alle koncentrationslejrene udenad, men i hvilke var der så gaskamre? Treblinka? Chelmo? Sobibor? Dachau? Stutthof? Neuengamme? Mauthausen?

Ingen vidste det. Ingen kunne fortælle mig det. Jo, i Auschwitz: der stod alle gaskamrenes moder! Der blev fire af de seks millioner gasset efter at de var blevet lokket ind i gaskamrene med en historie om at de skulle desinficeres" De fik endda et håndklæde og et stykke sæbe, men is stedet for at blive desinficeret blev de gasset og gik ind i ovnene, fire millioner mennesker, efter de først havde afleveret deres briller og sko!

Dette fik jeg som barn fortalt af mennesker som burde vide det. Ikke?

Men som barn følte jeg: this story sucks. I mellemtiden ved vi takke været David Cole at der selv i Auschwitz ikke har været gaskamre. De mennesker som burde vide det, indrømmer det nemlig selv! Want more proof?


Bergen Belsen - Massegrav 1 Maj 1945


Ronald Maurice Naftaniël - CIDI
(tilføjet af Balder)






Yad Vashem
(Til højre) Et frygteligt billede, men bevis for eksistensen af gaskamrene? Hundredtusindvis af Jøder er omkommet i lejrene af sult, udmattelse, sygdom og medicinske eksperimenter på grund af Nazisterne, men gaskamrene har aldrig eksisteret. -->

Der kom bizarre svar på mine spørgsmål. Således skulle der ikke have været 'bogstavelige gaskamre' i Treblinka og Chelmo, men blev Jøderne gasset bag i lastbiler hvor udstødningen blev ført til det indvendige, og så hyggede Nazisterne sig med at trykke på gaspedalen, og så blev Jøderne gasset!

Det fik jeg fortalt som barn af folk der burde vide det. Dachau: der skulle der også have været gaskamre, måtte man dog tage tilbage lige efter krigen. På hvor mange steder er Jøder blevet gasset?

Svaret kom aldrig, ikke fra Ronnie ‘Auschwitz’ Naftaniel3) og ikke fra Johannes ‘Dr. Clavan van de Holocaust’ Houwink Ten Cate, og ikke fra Kustaw Bessems, fordi det eneste rigtige svar er: zero, nada, nul!

Og så var der også disse historier om 'sæbe' lavet af 'jødefedt', og 'lampeskærme' lavet af 'jødehud', - alle sammen af videnskaben forvist til Naftaniel-fablernes Rige, men det var det jeg godt nok fik at vide af mennesker som burde have vidst det!

Kære venner: hvis der er kræfter som er i stand til at opfinde disse sæbe- og lampeskærme hoaxes, hvorfor skulle de samme kræfter så ikke have opfundet hele Holocaust-hoaxen?

I mellemtiden er det anno 2011 stadigvæk ikke tydeligt i hvilke lejre der nu egentlig var gaskamre og i hvilke der ikke var gaskamre. For mit vedkommende siger dette alt. Det er løgn det hele. Og for at fuldende argumentet: der er intet billede af gaskamrene, intet bevis i form af direkte forklaringer; ingen har erklæret: jeg har åbnet så og så mange dåser med Zyklon B på denne dato i på dette sted. The whole case sucks!

Holocaustbilledet i Yad Vashem i Israel, Holocaustfetischisternes 'Mekka', og kernen i den løgn som (den) failed state Israel er bygget på: den 'industrielt organiserede mord' på 'seks millioner' Jøder som del af en 'plan' om at 'udrydde alle Jøder på jorden'.

Men nu kommer det allerværste og det mest overbevisende argument for vores synspunkt.

I 1992 kom David Cole med sin ødelæggende dokumentar.

I 1994 forsvandt David Cole fra jordens overflade for aldrig mere at vise sig. Det var dagen efter han havde medvirket i et populært talkshow hvori han formåede at præsentere sin sag på en overbevisende måde, og hvor han opfordrede til en landsdækkende debat i USA om det angivelige 'Holocausts' karakter.

Juridisk terror

Straks derefter, i 1995, trådte overalt i verden lov i kraft som gjorde benægtelse af Holocaust strafbart, - også i Holland i det såkaldte 'Verbeke-arrest' fra Højesteretten. Så det der skete var det modsatte: i stedet for en debat baseret på nye fakta om Holocaust, blev der indført en slags juridisk terror mod enhver som turde betvivle den eksisterende version!

Her er der store interesser på spil, kære venner. Djævelske interesser.

Interesser af Ronnie og Kustaw, af Rothschild-familien og af Israel, af mordere og racister som på basis af et helt og holdent falsificeret 'moralsk krav' - Holocaust- vil underkaste resten af verden til tyranniet af det folkeslag, som ifølge deres egne kvalmende skrifter 'er udvalgt af Gud' til at herske over resten af verden. Hvad er derpå Deres svar?

LADER VI DISSE NYE NAZISTER GÅ DERES GANG ELLER GÅR VI TIL MODSTAND?

1) Must see for alle som vil deltage i Holocaust-debatten: Jøden David Cole viser i 1992 at der ikke har været gaskamre, og Jøden Yoav Shamir viser i 2009 hvordan Holocaustmafiaen bruger løgnene til egen fordel og gevinst

Oversat fra:

De Klokkenluider Online 7 oktober 2011 - Micha Kat en de Holocaust-Hoax

(Balder har tilføjet nogle overskrifter og udskiftet nogle små billeder ud med store og tilføjet reklame for Atzmons bog.)

1) Dette afsnit lå i begyndelsen af artiklen i den oprindelige udgave. Jeg fandt det mere formålstjenligt at gemme det til sidst.

2) Tallet er officielt ned på omkring én million nu.

3) Ronald Maurice Naftaniël - Lederen af CIDI - det jødiske kombinerede Zionist og Multikulti enforcement og-angiver-forbund. Se her og her.

Det forlyder at der er blevet indgivet anmeldelse mod Micha Kat for overtrædelse af artikel 137c og 137e; de hollandske knebelparagraffer:

Cammilleri 11 oktober 2011 - Journalist Micha Kat onder vuur als holocaustontkenner

De Klokkenluider Online 11 oktober 2011 - BREAKING: NIOD over gaskamers

De Klokkenluider Online 10 oktober 2011 - Waarom nu de Holocaust?

English translation of this post:

Balder Blog 23 oktober 2011 - Holland - Popular Jewish journalist Micha Kat: Puncture the gas chamber lie first, then the rest

Media Libre - Fuite au Laos d’un journaliste juif hollandais devenu révisionniste

Kommentar: Micha Kat har efter min mening overordnet set helt ret, hvilket ikke er så mærkeligt, siden det faktisk er lige nøjagtigt det samme jeg også har slået på i meget lang tid. Man kan ikke bygge noget holdbart på rådne fundamenter. 'Holocaust' er symbolet på det afgørende paradigme som opretholder fordummelsen og undertrykkelsen. Ikke for ingenting er tabuet det største i den vestlige verden; logik og konsekvens; her findes det mest effektive angrebspunkt.

Holocaustlovene var brækjernet der åbnede op for en udvikling som vi endnu kun har set skyggen af, selv om det er ved at blive en ret så lang skygge. Løgn og latin indføres og defineres efter magthavernes forgodtbefindende, hvad enten det er historieskrivning, racisme, aktuelle hændelser som 9/11, klimateorier eller afnationalisering. I løbet af ganske få år, er pressen blevet helt ensrettet og afrettet, og kommet helt i samklang med de overordnede magthavernes ønsker.

Hele bedraget begyndte med 'holocaust', og det har ført os fra 'gaskamrene' til Saddams 'masseødelæggelsesvåben', Gaddaffi og Milosevics 'massakrer på civilbefolkningen', 'myrdede kuvøsebørn i Kuweit', udspredelse af forarmet uran til det halve af verden, 'krigen mod terror', en præsidents angivelige 'holocaustbenægtelse' som argument for et militært angreb, muligvis med atomvåben, og indførelse af nye begreber som 'moderat fysisk press', 'waterboarding', 'illegale kombattanter', udenlandske torturcentre, tilfangetagelse og fængsling uden rettergang og overvågning og registrering af hele den vestlige verdens befolkninger. Knus den afskyelige!

Tak for bidraget Micha Kat, Gilad Atzmon, Norman Finkelstein, Israel Shamir, Benjamin Freedman, Henry Makow, Brother Nathanael Kapner, David Cole og de mange andre jødiske dissidenter, som har bragt store ofre for at forfølge sandheden, også hvor den bliver meget ubehagelig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.